Сучасне пакування товарів і продукції передбачає кілька рівнів: у реалії це схоже на конструкцію "матрьошки". Товар перебуває у своїй "рідній" упаковці, яка вважається першою. Далі на піддонах продукція упаковується ще раз вторинним пакуванням, а сам піддон є третинним пакуванням. Варто розуміти, що для забезпечення правильної логістики промисловий маркувальник має використовуватися для нанесення інформації на всі три види пакування. Штрих-коди, назви, дати виробництва та закінчення термінів придатності - ці дані є обов'язковими.
Якщо ми говоримо про маркування піддонів, для якого знадобиться краплеструменевий маркувальник купити, то йдеться, як правило, про нанесення двох або більше штрих-кодів, які використовуються для відстеження вантажу в міру просування продуктів ланцюжком поставок.
Чому важливе маркування піддонів?
Маркіратор для підприємств, який застосовується для нанесення штрих коду на піддони, повинен відповідати суворим вимогам. Палети мають бути правильно марковані чіткими і видимими кодами, що містять детальну інформацію про продукт і його кількість, включно з даними постачальника, серійними номерами, номерами партій тощо.
Це необхідно для відстеження на складі або в розподільчому центрі, де сканери повинні будуть зчитувати ці коди швидко і без помилок. Коли надруковані етикетки правильно нанесені на кілька поверхонь піддону, їх легше сканувати; Таким чином, підвищується ефективність логістики, управління запасами та економиться час і гроші.
Для ефективного маркування піддонів етикетки, які друкує краплеструменевий маркувальник, мають бути ідеально надруковані та правильно розміщені на кожному піддоні на високій швидкості. Для досягнення цієї ефективності життєво важлива автоматизація процесу етикетування.
Однак багато компаній, як і раніше, використовують маркувальник Україна для створення і наклеювання етикеток на товар, що відвантажується на піддонах, вручну, що може бути вкрай неефективним процесом. Складські робітники виконують безліч додаткових завдань. Вони повинні розвантажити піддон, вийти з вилочного навантажувача, підійти до комп'ютера, щоб задіяти краплеструменевий принтер і роздрукувати етикетки, повернутися до піддону, щоб наклеїти етикетки вручну, застрибнути назад на вилочний навантажувач і перемістити піддон на зберігання або на вантажівку для транспортування.
Цей метод нераціональний і призводить лише до втрати часу. Варто врахувати, що етикетки, які клеяться вручну, можуть не відповідати рекомендаціям GS1 за висотою, що спричиняє проблеми з ідентифікацією вантажу в майбутньому.
Якщо струменевий маркувальник роздрукував етикетку, яка не відповідає суворим вимогам якості даних і не знаходиться на потрібній висоті, сканер не зможе її прочитати. Потенційно при глобальній перевалці вантажів це призводить до втрати більшої кількості часу і величезних штрафів.